sobota, 13 stycznia 2024

PORTEFLA AKCYJNY - 12 spółek wzostowych, tylko jedna na minusie .

 

 

 

W 378 dniu od zaprezentowania portfela w aktualnej formie jego skład nie ulega zmianie. Trzy najlepsze spółki zyskują odpowiednio 114,46 %, 75,82 % oraz 63,33 %. Z kolei trzy najsłabiej się prezentujące, jedna z nich traci 21,77 % pozostałe dwie wzrastają o 1,49 % oraz 2,31 %.

Docelowo w portfelu będą 33 spółki, każda z udziałem w portfelu rzędu 3 %, dobór spółek do portfela jest według stosowanego przeze mnie od wielu lat kryterium technicznego oraz stosowanej analizy finansowej stąd proces wypełniania portfela rozciągnięty jest w czasie i może przyprawiać o mdłości. Zazwyczaj większość kupionych przeze mnie spółek o ile utrzymuje określone przeze mnie kryteria jest w portfelu bardzo, bardzo długo. Mojej filozofii inwestowania przyświeca długoterminowość. 

 

Zapraszam do grupy zamkniętej znajdującej się pod poniższym linkiem, gdzie publikuje najciekawiej wyglądające pod względem technicznym spółki oraz moje inwestycje w ramach prowadzonego na stronie portfela akcyjnego.

  PORTFEL AKCYJNY

Na stronie można co tydzień zapoznać się ze wskazaniem Trend Systemu - mojego autorskiego wskaźnika który informuje w jakiej fazie cyklu giełdowego jest GPW oraz wychwytuje momenty zwrotne dla Giełdy. Generalnie głównie na podstawie tego wskaźnika podejmuje decyzję angażowania kapitału w akcje lub bycia poza Rynkiem.

Brak komentarzy: