piątek, 4 listopada 2011

Rynek

W mojej ocenie Rynku nic się nie zmienia. Nadal daję większe szanse na spadki niż na wzrosty co nie przeszkadza mi utrzymywać pozycje akcyjne w portfelu. Jak widać spółki zostały odpowiednio dobrane i zakupione na odpowiednich poziomach.

Na dziś widzę to tak, iż portfel akcyjny nie bedzie ruszony przez znaczny czas, może i kilka lat ponieważ spółka która daje 50% może dać i 500% a tak jak pisałem część spółek wykonuje ruchy na które trzeba czekać 3-6 lat stąd prosze nie być źdzwionym iż niektóre spółki już dają 50 czy 100 % zysku.

Do portfela mam kolejnych kandydatow i zostaną w odpowiednim momencie umieszczone. Ze spółek ktore wymienilem do obserwacji cześć zachowuje się bardzo dobrze i można przyjąć iż w przyszłości będą wykazywać się siłą większszą niż pozostała część Rynku.

Na rynku terminowym czekam na dogodne zajęcie pozycji na spadki.


Pozdrawiam.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

czyli 666 NA S&P już nieaktualne???

Mirek pisze...

666 jak najbardziej aktualne.... niemniej jednak spółki które wybieram powinny przynajmniej w krótkim terminie dać zarobić. Moje podejście jest następujące jak widzę chmury to zabieram parasol najwyżej go nie użyje..... podobnie na giełdzie jak widzę iż coś technicznie wygląda dobrze do wzrostu to kupuje a nie patrzę na to co wokoło się dzieje. Najlepszym momentem do kupna akcji jest najgorszy moment w życiu społeczno-ekonomicznym..... może właśnie taki teraz jest. Nie wykluczam tego z jednego waznego powodu a mianowicie bardzo duzo spółek wykonuje ruchy charakterystyczne do momentów zwrotów na giełdzie.... oprócz spółek z Wig20.... i to mnie ciekawi i bardzo zastanawia. Może się okaże że dołek już był:) Ale to nie jest ważne ważna jest konkretna spółka jej kondycja i jej AT. Reszta to plotki, emocje, nastroje, histerie tworzone przez ludzi.