środa, 31 sierpnia 2011

CALATRAVA

Akumulacja
0,42

3 komentarze:

Paweł pisze...

Mirku,

Przyglądam się Twoim zakupom i widzę, że przynajmniej na części z nich jesteś "do przodu". Gratulacje :) Być może czegoś nie rozumiem w działaniu tego blogu, ale o ile zakłądam, że data i godzina wpisu danej spółki z ceną oznacza zakup to skąd czytelnik bloga (np.ja) ma wiedzieć, kiedy sprzedałeś dany walor? Gdy przy spółce pojawia się znak "-" zakładam, że nie masz już jej w portfelu, ale skąd wiadomo kiedy ją sprzedałeś?

Pozdrawiam

Mirek pisze...

Spółka ze znakiem "-" oznacza iż nie została jeszcze kupiona ale jest godna obserwacji. Takich spółek propozycji powinno się w najbliższym czasiie pojawić znacznie wiecej. Jeśli pojawia się cena to jest to moja cena wejścia. Czasami jest ona z opóźnieniem ale zazwyczaj nie więcej niż kilkunastominutowym. Staram się szybko wpisywać na bloga cene zakupu ale dla mnie przede wszystkim wazniejsze jest inwestowanie niż pisanie bloga. Jak widać niektóre spółki nie w terminie liczonym w godzinach a w dłuższym terminie kilkunastodniowym dały spory zarobek.

Mam sporo propozycji spólek swietnie wyglądających technicznie ale analiza Rynku jako całości sprawia iż obecny wzrost Rynku mnie nie przekonuje i daje mu jakieś max max 2600- 2700pkt więc podaje tylko niektóre propozycje.

Uwazam iż większość spółek do końca roku lub do wiosny 2012 będzie się konsolidowac przed spodziewanym przeze mnie przyszłorocznym wzrostem o sporych rozmiarach.

Pozdrawiam.

Paweł pisze...

Ja też bym wolał inwestować, niż pisać bloga :) Ale nadal nie dowiedziałem się skąd będzie wiadomo, że sprzedałeś daną spółkę.