wtorek, 9 lutego 2021

Nowe spostrzeżenia o spółkach, złocie i WIG 20

 


Gdyby ktoś z Was czytelników mojego bloga był zainteresowany to na mojej stronie w serwisie PATRONITE pojawiły się nowe spostrzeżenia na temat spółek REMAK, INTERAOLT, JSW oraz WIG 20 i ZŁOTA. Tematy te są na obecną chwilę umieszczone w strefach wsparcia co wiąże się z promocyjną minimalną opłatą za dostęp w kwocie 11 zł miesięcznie. Można wybrać okres wsparcia już od 1 miesiąca i zapoznać się z pełnymi treściami wpisów. Nie ma potrzeby kontynuowania 3,6,9,12 miesięcy.chyba że treści Was zainteresują to będzie mi miło iż do grupy zamkniętej dołączy więcej osób i będą z chwilą pojawienia się nowych wpisów otrzymywać powiadomienia mailowe z dostępem do treści. Gdyby Ktoś nie chciał wspierać mnie jako Autora bloga to również warto się zalogować do serwisu Patronite i dodać mój profil do obserwowanych, gdyż umieszczam tam również posty darmowe, wówczas również będziecie Państwo informowani mailowo o pojawieniu się nowego posta. Na obecną chwilę po kilku dniach grupa zamknięta liczy 9 osób a na liście obserwujących jest już 12 czytelników. Oczywiście na blogu również będę publikował opisy ciekawych spółek i ich technicznego położenia. 

 

Pozdrawiam i zapraszam do serwisu :  Portfel Akcyjny




 

 

Brak komentarzy: