wtorek, 10 stycznia 2023

Nowa spółka w moim portfelu.

 

 

Zgodnie z zapowiedzią sprzed kilku dni do mojego portfela zostaje dodana kolejna spółka. Jak wspomniałem we wcześniejszym wpisie z grupy zamkniętej strategia zakupu była rozpatrywana na dwa sposoby. Pierwszy z nich to oczekiwanie na korektę a drugi to zakup w sposób dynamiczny. Z uwagi, iż w dniu 9 stycznia 2023 kurs wybija historyczny szczyt decyduję się na zakup dynamiczny i dodaję spółkę do portfela z kursem zamknięcia z dnia wczorajszego tj. 9.01.2023r. Spółka o silnych fundamentach,  w 2022 stopa wypłaconej dywidendy wyniosła ponad 15 %, a rok wcześniej ponad 9 %. W akcjonariacie jest NN OFE z udziałem ponad 10 % oraz PKO TFI z udziałem ponad 8 %.  Zysk netto firmy od 3 lat wzrasta w ujęciu rok do roku prawi o 100 %. Osobiście jestem optymistą, zobaczymy jak będzie.

Po szczegóły Zapraszam do grupy zamkniętej znajdującej się pod poniższym linkiem, gdzie publikuje najciekawiej wyglądające pod względem technicznym spółki.

 PORTFEL AKCYJNY

Na stronie można co tydzień zapoznać się ze wskazaniem Trend Systemu - mojego autorskiego wskaźnika który informuje w jakiej fazie cyklu giełdowego jest GPW oraz wychwytuje momenty zwrotne dla Giełdy. Generalnie głównie na podstawie tego wskaźnika podejmuje decyzję angażowania kapitału w akcje lub bycia poza Rynkiem.

 

Brak komentarzy: