poniedziałek, 2 stycznia 2023

Nowa odsłona portfela.

 

W związku z Nowym 2023 Rokiem Wszystkim Czytelnikom składam najlepsze życzenia.

 

Nowy rok dla mnie zawsze obfituje w nowe wyzwania i to na różnych płaszczyznach mojego życia. Tak będzie i tym razem a jednym z nich będzie zmiana dotycząca wpisów na blogu. Nie ukrywam, iż dotychczasowa formuła prowadzenia portfela spółek była i jest dla mnie nieprzejrzysta. W związku z tym postanowiłem zmienić kwestię publikowania spółek i cyklicznie będę publikował zestawienie spółek będących w moim portfelu wraz ze zmianami procentowymi oraz wykresem. Myślę, że takie zestawienie będzie dobrym rozwiązaniem, gdyż w jednym miejscu będzie można zobaczyć co jest w portfelu, od kiedy, jak się prezentuje, itp.

Na pierwszy ogień idą spółki o których pisałem ostatnio, z przyczyn technicznych nie mogę dodać spółek kupionych wcześniej z ich cenami z tamtego okresu a więc zostaną one pominięte i portfel będzie żył swoim życiem poczynając od 1 stycznia 2023 roku. A więc do portfela zostają dodane spółki WIELTON, ENTER AIR, PEKABEX, FAMUR. Ceny nieznacznie odbiegają od wskazanych w konkretnych wpisach dot. tych spółek ale są to różnice kosmetyczne.

Brak komentarzy: