piątek, 19 listopada 2021

ALLEGRO

 

 


Nie ukrywam, że Allegro jest jedną z nielicznych spółek którą postrzegam bardzo pozytywnie pomimo wyczerpujących psychikę spadków. Pozytywnie w opozycji do innych spółek tzw. szerokiego rynku przed którym w mojej ocenie rysuje się perspektywa mocniejszej przeceny. W związku z powyższym dokonałem w ostatnich dniach kolejnych transakcji na spółce przez co zszedłem z ceną zakupu do poziomu 46,74 zł.

 


OPIS TECHNICZNY:

Kurs zbliża się do do dolnej linii historycznego kanału cenowego. Z uwagi na krótką historię notowań umknęło mi to co powinno rzucić się od razu w oczy a mianowicie wspomniany powyżej kanał cenowy. Ponadto od 2,5 miesiąca rysujemy strukturę spadkową od górnej linii do dolnej linii kanału. Wyjście poza obszar tego ograniczenia będzie sugestią wzrostów z możliwą falą wtórną testującą  niższe poziomy. Podsumowując, lubię akcje które w taki sposób zachowują się i mam nadzieję że w perspektywie tygodni/miesięcy kurs zawróci i będzie powyżej 60 zł. Negatywnym scenariuszem byłoby złamanie dolnej linii kanału spadkowego, wówczas pozbędę się akcji ze stratą.

 Oczywiście Serdecznie Zapraszam do grupy zamkniętej znajdującej się pod poniższym linkiem.

 

Brak komentarzy: