poniedziałek, 20 września 2021

WIG 20

 


Po dniu trzech wiedźm w piątek 17 go, dzisiaj w poniedziałek 20 - go kubeł zimnej wody :) Po stabilizacji od początku czerwca odzwierciedloną falą płaską. W jednym z ostatnich komentarzy pisałem, że nie wykluczałbym wyjścia z tejże konsolidacji górą a następnie powrót w jej zakres i wyjście dołem - częściowo materializuje się ta prognoza, gdyż mieliśmy do czynienia z wyjściem w górę z konsolidacji i powrót w jej ramy.... pozostaje do rozstrzygnięcia czy wyjdziemy z niej dołem. Proszę zwrócić uwagę na zachowanie KGHM która dla mnie jest poniekąd barometrem tego co następuje na szerokim rynku.

Na indeksie największych spółek doszliśmy w obszarach górnej linii kanału zapoczątkowanego w marcu 2020 roku i wchodzimy tym razem od góry w zakres kilkumiesięcznej konsolidacji. Wyjście z niej dołem czyli złamanie poziomu ok. 2200 pkt może przerodzić się w kontynuację spadków do okolic minimum 2000 pkt. a tam będą dalsze rozstrzygnięcia.

W dalszym ciągu w zamieszaniu dotyczącym COVID 19 upatruje szansy w wirusie jako paliwie do złamania kursów większości spółek a po zakończeniu "wirusa" nowej zdrowej hossy na GPW. 

 


 

Oczywiście Serdecznie Zapraszam do grupy zamkniętej znajdującej się pod poniższym linkiem.

2 komentarze:

kasia pisze...

Bardzo interesujące statystyki. Ogólnie świetny pomysł na bloga :D Pozdrawiam

Mirek pisze...

Dziękuję i zapraszam częściej do lektury poszczególnych spółek i Indeksu.