piątek, 22 stycznia 2021

ZAPROPONUJ SPÓŁKĘ DO ANALIZY :)


 Jak w tytule posta :)


ZAPROPONUJ SPÓŁKĘ DO ANALIZY :)

 

Co prawda mam wiele spółek, które czekają w kolejce do przedstawienia na blogu gdyż są w ciekawych położeniach pro wzrostowych jak i jest też część które moim zdaniem tworzą układy pro spadkowe, ale pomyślałem sobie, że to WY CZYTELNICY BLOGA zaproponujecie jakieś spółki do analizy. Jeśli czujesz taką potrzebę to poproszę o wrzucenie w komentarzu do niniejszego posta nazwy spółki, chcesz to podpisz się z imienia, pseudonimu a ja w zależności od liczby spółek postaram się umieścić na blogu wszystkie a jeżeli będzie ich ogromna ilość to wybiorę najciekawsze i opiszę na blogu jak wyglądają z mojej perspektywy inwestycyjnej. Nadmienię również na blogu iż taka analiza jest na życzenie konkretnej osoby ..... stąd prośba o Twoje imię lub pseudonim :)

 

Sam jestem ciekawy jakie spółki są w kręgu Waszych zainteresowań

A więc co ? 

Do roboty :)  

....................................................................................................................................................

PS: W kolejce do analizy ustawiły się jak na razie spółki:

OAT

CDP

PLATIGE

KERNEL

OXYGEN

R22

dwie spółki z w/w posiadam w portfelu.... analizy ukażą się wkrótce.

 

Czekam na dalsze propozycje :)

8 komentarzy:

Analyst pisze...

Proponuję OAT. Analyst

Anonimowy pisze...

Hej - spółka cdp

Anonimowy pisze...

platige

Anonimowy pisze...

Ja poproszę o Kernel i Oxygen

Anonimowy pisze...

Moja propozycja to R22. Z góry dziękuje i pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Proponuje R22. Z góry dziękuje i pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Proponuję Tauron i Asseco Poland. Pozdrawiam

Mirek pisze...

Tauron i Asseco Poland na pewno się pojawią. Tauron spróbuję opisać z zasięgiem mozliwej korekty a Asseco Poland wg moich kryteriów doboru spółek jest na liście spółek dywidendowych i mam ją w portfelu długoterminowych inwestycji. Bardzo dobre wybory do analizy. Pojawią się wkrótce. Pozdrawiam.