poniedziałek, 11 stycznia 2021

LIST DO INWESTORÓW

Drodzy inwestorzy !

Jak zauważyliście od dnia wygenerowania sygnału KUPNA przez TREND SYSTEM w dniu 10 listopada 2020 roku minęło już równo 2 miesiące i mamy całkiem ładne wzrosty. Również na blogu  pojawiło się kilka spółek które w moim przekonaniu po wielu miesiącach czy latach weszło w trendy wzrostowe w średnim lub długim terminie. Spółki które ujawniłem na blogu posiadam w portfelu. Oprócz opublikowanych na blogu mój portfel ma kilkadziesiąt innych spółek które wygenerowały sygnały kupna i weszły w trendy wzrostowe (aktualnie jest w nim około 80 pozycji :)). Czas oczekiwania na sygnał KUPNA był długi i męczący ale cierpliwość na Giełdzie popłaca. Na obecną chwilę sygnał KUPNA jest obowiązujący.

Zmiany zaszły nie tylko na Giełdzie ale i w moim podejściu do tworzenia bloga. Do tej pory blog był prowadzony w sposób amatorski gdyż przede wszystkim skupiałem się na pilnowaniu mojego portfela inwestycyjnego, sporadycznie udzielałem porad osobom które ze mną korespondowały. 

Jakiś czas temu zdecydowałem, że jeśli blog uzyska 100 tyś wyświetleń to zajmę się nim w profesjonalny sposób. Takie też działania podjąłem.  Jestem w trakcie ustalania szczegółów z platformą gdzie będą publikowane moje analizy. Na blogu będą się pojawiały z poślizgiem - platforma daje dużo lepsze możliwości porządkowania analiz dla poszczególnych grup inwestorów. Platforma ta również łączy Autorów czyli np. mnie jako autora bloga z osobami, które chcą zainteresowane umieszczanymi przeze mnie treściami i ponadto chcą wesprzeć Autorów i ich pasję nie tylko dobrym słowem, ale i finansowo. 

Osoby wspierające tzw. Patroni wpłacają regularne, comiesięczne kwoty na konto Autorów, a Ci mogą je wykorzystać na potrzeby swojej działalności. Autorzy zyskują możliwość rozwoju, a Patroni – dostęp do wyjątkowych treści czy nagród, a także bezcenną świadomość realnego wspierania pasji innych! Dla mnie będzie to mobilizacja i zobowiązanie względem tych którzy zdecydują się na współpracę.

Jak widać będzie to na zasadach opłat niestety :( … dlaczego ? dlatego że przez 8 lat blog był zupełnie darmowy ale tak jak pisałem wcześniej ponad 100 tyś. wejść zmieniło moje myślenie o tworzeniu bloga i musiałem w końcu zdecydować co dalej. 

Inwestowanie na giełdzie sprawia mi ogromną satysfakcję… i doszedłem do wniosku że musi być jakiś bodziec co da mi też kopniaka do wejścia na wyższą półkę z tworzeniem bloga :) 

Moje życie potoczyło się tak że aktualnie mam czas na Rodzinę i na Giełdę … dodatkowo zajmuję się hodowlą kurek i pszczół :) reszta jest tylko dodatkiem :) a więc posiadam wystarczająco dużo na tworzenie odpowiednich materiałów.

Sprzężenie bloga poprzez Platformę z osobami wspierającymi pozwoli na większą mobilizację w systematycznym umieszczaniu treści …. a po drugie jeszcze lepsze analizy wykresów co i dla mnie będzie z korzyścią gdyż na Giełdzie oczywiście inwestuje realne pieniądze. 

Do tej pory z blogiem było różnie … wpisy nie pojawiały się regularnie… wiadomo dlaczego, bliższe mi były moje realne inwestycje niż czas na dokonywanie wpisów. 

Na podstawie tych wielu lat w tworzeniu bloga doszedłem do wniosku iż chęć nauki Was inwestorów głównie początkujących jest jest ogromna a dostępność rzetelnych treści ograniczona. Co prawda są wielkie pozycje książkowe jak inwestować, itp. ale jak je przejdziemy to tak naprawdę nadal nie wiemy jak postępować.

Moja 30 letnia praktyka na Giełdzie i motywacja do osiągnięcia sukcesu zweryfikowała co jest przydatne a co jest stekiem mało znaczących publikacji niszczących tylko papier. Czasami wystarczy jeden wykres aby zrozumieć mechanizmy które rządzą Rynkiem niż 200 stron książki.

Opłaty za treści które będę umieszczał będą symboliczne, jestem w fazie ich ustalania. Pierwszym progiem będzie około 5 – 10 zł miesięcznie :) więcej to chyba kawa na mieście nie kosztuje a bułka w McDonaldzie jest na pewno droższa :) Będzie można wpisać się na listę subskrybentów i z chwilą pojawienia się artykułu subskrybent zostanie automatycznie powiadomiony o nowym wpisie.

W chwili gdy współpraca z Platformą Autorów będzie gotowa podam szczegóły na blogu dla zainteresowanych.

Pozdrawiam i życzę udanych inwestycji na GPW.

Brak komentarzy: