AGORA jest jedną z największych i najbardziej znanych spółek medialnych w Polsce.
Agora i "Gazeta Wyborcza" powstały przed wyborami do parlamentu w 1989 r. "Gazeta" stała się pierwszym niezależnym dziennikiem w kraju, a Agora wyrosła na jedną z największych i najbardziej znanych spółek medialnych w Polsce. Od 1999 r. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Agora i "Gazeta Wyborcza" powstały przed wyborami do parlamentu w 1989 r. "Gazeta" stała się pierwszym niezależnym dziennikiem w kraju, a Agora wyrosła na jedną z największych i najbardziej znanych spółek medialnych w Polsce. Od 1999 r. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Największymi przedsięwzięciami Grupy są:
Gazeta Wyborcza - najpopularniejsza opiniotwórcza gazeta w Polsce, której treści są dostępne w wersji papierowej, w internecie - Wyborcza.pl, Wyborcza.biz i Wysokieobcasy.pl oraz na smartfonach, tabletach i czytnikach;
Helios S.A. - operator największej sieci kin w kraju pod względem liczby obiektów i właściciel firmy dystrybucji filmowej Next Film;
AMS - spółka z czołówki polskiego rynku reklamy zewnętrznej;
Agora wydaje również największą bezpłatną gazetę w Polsce - Metrocafe.pl i czasopisma, m.in. Avanti, Logo, Cztery Kąty i Dziecko;
Serwisy internetowe Agory należą do wiodących pod względem popularności w swoich kategoriach. Wśród kilkudziesięciu marek internetowych spółki znajdują się m.in.: portale Gazeta.pl, Sport.pl, Tokfm.pl i Blox.pl, dostępne online i poprzez aplikacje mobilne;
Spółka jest też właścicielem trzech muzycznych marek radiowych stacji lokalnych: Złote Przeboje, Rock Radio oraz Radio Pogoda, internetowego radia Tuba.FM oraz większościowym współwłaścicielem ponadregionalnego Radia TOK FM;
Od marca 2014 r. Agora działa na rynku telewizyjnym poprzez kanał Stopklatka TV, uruchomiony wspólnie z Kino Polska TV S.A;
Spółka zajmuje się również wydawaniem książek oraz koprodukcją filmową. Poza działalnością wydawniczą, tworzeniem treści na własne potrzeby i świadczeniem usług reklamowych, prowadzi m.in. działalność poligraficzną, usługi brokerskie, licencjonuje treści na potrzeby mediów elektronicznych.
Gazeta Wyborcza - najpopularniejsza opiniotwórcza gazeta w Polsce, której treści są dostępne w wersji papierowej, w internecie - Wyborcza.pl, Wyborcza.biz i Wysokieobcasy.pl oraz na smartfonach, tabletach i czytnikach;
Helios S.A. - operator największej sieci kin w kraju pod względem liczby obiektów i właściciel firmy dystrybucji filmowej Next Film;
AMS - spółka z czołówki polskiego rynku reklamy zewnętrznej;
Agora wydaje również największą bezpłatną gazetę w Polsce - Metrocafe.pl i czasopisma, m.in. Avanti, Logo, Cztery Kąty i Dziecko;
Serwisy internetowe Agory należą do wiodących pod względem popularności w swoich kategoriach. Wśród kilkudziesięciu marek internetowych spółki znajdują się m.in.: portale Gazeta.pl, Sport.pl, Tokfm.pl i Blox.pl, dostępne online i poprzez aplikacje mobilne;
Spółka jest też właścicielem trzech muzycznych marek radiowych stacji lokalnych: Złote Przeboje, Rock Radio oraz Radio Pogoda, internetowego radia Tuba.FM oraz większościowym współwłaścicielem ponadregionalnego Radia TOK FM;
Od marca 2014 r. Agora działa na rynku telewizyjnym poprzez kanał Stopklatka TV, uruchomiony wspólnie z Kino Polska TV S.A;
Spółka zajmuje się również wydawaniem książek oraz koprodukcją filmową. Poza działalnością wydawniczą, tworzeniem treści na własne potrzeby i świadczeniem usług reklamowych, prowadzi m.in. działalność poligraficzną, usługi brokerskie, licencjonuje treści na potrzeby mediów elektronicznych.
OPIS TECHNICZNY: Poniżej wykres historyczny spółki. Można zauważyć iż od dnia debiutu w kwietniu 1999 roku akcje spółki podlegają bessie która przyjęła postać kanału zniżkowego. W 2015 roku mieliśmy do czynienia z wybiciem linii kanału spadkowego a następnie klasycznym powrotem do wybitej linii, kurs akcji po "dotknięciu" wspomnianej linii dynamicznie zawrócił w górę. Obecnie można ująć oscylacje kursu akcji w ramy kanału wzrostowego. Pozycja warta obserwacji z uwagi na możliwe odwracanie 16 letniej bessy. Na przykładzie AGORY można zobaczyć ile lat może trwać bessa i przez 16 lat nie było sensu zajmować się spółką - teraz jest czas na zastanawianie się "co w trawie piszczy". Wskaźniki fundamentalne nie są rewelacyjne, wręcz zniechęcają do zaangażowania się w akcje, technika podpowiada co innego.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz